sobota, 21 grudnia 2013

Złota rybka i trzy życzenia

Wiesz mamuś my już właściwie do świąt jesteśmy przygotowani. To co trzeba mamy i latać już po sklepach nie musimy. Choinkę ubraliśmy, żeby Alutek mógł się nacieszyć a piec i pichcić będziemy w poniedziałek. Alusia bardzo lubi kolorowe światełka na choince i w oknie pokoju. Jak tylko się przebudzi to paluszkiem pokazuje na światełka, niech no tylko będą wyłączone to trzeba natychmiast włączać żeby dziecko bylo zadowolone. Ach, co się nie robi dla własnych dzieci! Człowiek jak by mógł toby gwiazdkę z nieba ściągnął albo zakręcił Słońcem dookoła Ziemi albo poprosił zlotą rybkę o trzy życzenia do spełnienia...
 Tak,tak z tą złotą rybką to całkiem niezły pomysł! Ja właśnie babcię Lusię spotkałam. Co za niespodzianka, ucieszyłam się co nie miara! Babcia jak zwykle z walizką i na pociąg czekała. Tłumaczę jej, że tutaj pociągów nie ma, że musi troszeczkę się wysilić i siłą umysłu sama się teleportuje w miejsce, które ma zamiar odwiedzić. Na to ona jak zwykle uparta, że co ja za bzdury opowiadam i ona dalej czeka na pociąg.- A dokąd jedziesz babciu kochana? - A do Krakowa! Zobaczyć smoka! Jak powiedziała tak też i zrobiła. Nawet pociąg się znalazł - chyba go wyczarowała! Po raz kolejny proszę ją o te numery w totka, a ona znowu mi tylko pięć liczb podaje. No to ja już lekko podirytowana mówię do niej, że w totka najlepiej trafić szóstkę babciu szóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóstkę! Stwierdziła, że chyba zwariowałam i pojechała w siną dal ta moja babcia...
Prezenty muszę jeszcze popakować, część porządków już porobiliśmy. Ty mamuś już byś dawno miała i choinkę i prezenty pod choinką. Zawsze lubiłaś sprawiać innym przyjemność nie oczekując wiele w zamian. Wiesz mamuś aż trudno sobie wyobrazić, mam nadzieję, że tam w niebie krzątasz się jak zwykle i przygotowujesz święta dla bliźniaków. A może babcię Lusię, wujka Krzysia i Marysię zaprosisz - jak to mówią w kupie zawsze raźniej! Mamuś życzę Ci Wesołych Świąt!!!!!!!!!!!!!
 Wesołych Świąt Kochani, Wesołych Świat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 I gwiazdki z nieba, i rybki co trzy życzenia spełnia, i żeby Słońce zatańczyło dookoła Ziemi i żeby niemożliwe stało się możliwym, no i tej wygranej w totka Wam życzę:)

Brak komentarzy: